23 sierpnia 2009

ślubnie i cukierkowo

Zacznę od kartki ślubnej którą zrobiłam dla brata ciotecznego Marcina i jego (już niebawem) małżonki :) prezent główny już zawędrował do Młodej Pary a prezent dodatkowy zrobiony przeze mnie czeka na obfocenie ;)
Oto i karteczka:

I will start with card I made for my first cousin Marcin and his (soon) wife :) maing gift they already got, but the small one, that I made, is waiting - I need to take pictures of it :)
Here is a card:






-----

Teraz candy ogłoszenia :) ostatnio jakoś wysyp cukierkowy a ja oczywiście nie mam szczęścia :P ale i tak próbuję ;)

Now time for announcements :) candys all over... I'm not lucky, but still tryin' ;)

1) cudne stempelki u Efinki: http://efiniowowielkie.blogspot.com/





2) królewski wisior od Justyny: http://sweetcd86.blogspot.com/


(jeśli ktoś zechce brać udział w jej candy a dowie się o nim ode mnie- proszę o uwzględnienie tego, bo osoba polecająca też ma szansę na jakieś cacko ;) )


2 komentarze:

SweetCandyDreams pisze...

trzeba probowac, szczescie czai sie tuz za rogiem, tylko musisz miec sily by je zlapac :)
Milo ze bedziesz do mnei zagladac, ja widze u Ciebie tez ciekawe rzeczy, a kartka mi sie podoba, lubie trawione liscie

Mary Duffek pisze...

Beautiful card....great job!