25 grudnia 2009

opaski

Ho, ho, ho! Wesołych Świąt!

Jak co roku w Święta spotkałam się ze swoimi przyjaciółkami. Pogaduchy przy gorącej czekoladzie i prezenty... jak tu nie czekać cały rok na takie spotkanie?! :D

Od jakiegoś czasu zafascynowana byłam organzowymi kwiatkami ale jak tu ugryźć temat żeby prezenty spodobały się dziewczynom?
broszka? - znane...
kwiat przy kartce? - nic nowego...
ale zaraz, zaraz...
to może opaska do włosów?! - BINGO!

Przedstawiam Wam mój nowy sposób na organzowe kwiatki! (a tym samym moje podarki dla dziewczyn...) :)

PS. później zrobiłam jedną dla siebie ;)


---

Ho, ho, ho! Merry Christmas!

Just like every year I have meeting with my friends :) [girls only ;) ] ... hot chocolate, talking for hours, gifts... it's just impossible not to wait for that for the whole year! :D

I really like organzas' flowers, I wanted to use them somehow as gifts for my girls, but what to do?
brooch? - known
flowers used in cards? - nothing new...
but wait...
how about headband?! - BINGO!

So... now you can see te brand new idea for organzas' flowers! (and gifts for my girls...) :)

PS. Later I made one for myself ;)













6 komentarzy:

Teiwaz pisze...

Witaj Marta:) Ja mam tak samo z kwiatkami na szydełku:)
Broszkę już zrobiłam, teraz myślę: gumki, opaski?
Pozdrawiam:)

Violetka pisze...

Wszystkiego co najlepsze na nadchodzacy rok życzę :) Pozdrawiam serdcznie
a teraz zmyka popodziwiac jeszcze troszkę te piekne opaski :)

rudlis pisze...

Witaj w Nowym Roku!
Piękne prace :)
Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia, radości, uśmiechu każdego dnia oraz realizacji wszystkich planów, marzeń :)

Haga art. pisze...

Bardzo fajne wykonanie i kwiaty sprawiają wrażenie takiej lekkości!

Mary Duffek pisze...

The are beautiful!!! Thank you so much for my Christmas card and ornaments...they are BEAUTIFUL! You are soooo sweet to think of me...Thank you Jesus for a friend like Martita! Blessings and Hugs being sent to you from accross the pond. =)

ipsa pisze...

świetny pomysł!!! cudowne do karnawałowych kreacji;) będę tu zaglądała częściej;)