9 grudnia 2009

manekin



Witajcie!
Wpadłam na moment, żeby pozdrowić Was i pokazać manekin który ozdobiłam :) taki łapacz kurzu mierzący ponad 40cm :) ma pewne niedociągnięcia ale i tak mi się podoba :)
Trzymajcie się ciepło!



Hi!
I just stop by for a moment to say hello and show you this mannequin :) it's over 40cm high and I like it even if it's only for dust :D
Take care!



---

PS.
smakowite, filcowe cukieraski do zgarnięcia :D zajrzyjcie na: mana-j.blogspot.com/
a także misiowe cukieraski tutaj: http://prettypleasure.blogspot.com/


---

9 komentarzy:

Marzena pisze...

A mnie też....

Barbara pisze...

ojej..jaki fajny...przydałby się taki np.na wieszanie łańcuszków,naszyjników :) śliczny jest :)

Twórcze Wytwory pisze...

ojoj, przesliczny!

Nowalinka pisze...

Piękny manekin, lubię takie łapacze kurzu :)

markosia pisze...

Bardzo fajny, niedociagnięc nie widzę, jest suuuper. Pozdrawaim ciepło.

Violetka pisze...

śliczny!!! Tai delikatny i kobiecy!!! Rewelacja! Idealny na bizuterię :)

ipsa pisze...

też bym taki chciała... chociaż może bardziej stonowany, wtedy mogłabym na nim robić zdjęcia biżuterii na bloga, bo póki co z bransoletkami i naszyjnikami mam problem:(

sensibilite pisze...

dziękuję za wspaniałego PIF-a ;*

Natalia pisze...

Uwielbiam takie rzeczy!