30 maja 2013

mała odmiana

Dziś mam do pokazania kolczyki, tak dla odmiany i odpoczynku od bransoletek ;)

Pierwsza para spleciona z drobnych koralików toho (rozmiar 11) i przezroczystych super duo ze srebrnym błyskiem. Dawno nie robiłam nic z koralików, więc to była bardzo miła odmiana dla mnie, sam motyw wydaje mi się bardzo ładny i na prawdę podobają mi się te kolczyki, co myślicie? :)


Druga para kolczyków to twór bardzo prosty, ale myślę, że i taki Wam się spodoba ;) Złote dodatki do kulek z różowego kwarcu wydają mi się idealne na lato...


 

Na razie tyle, z newsów ode mnie:
niebawem czeka mnie weekendowy wypad do Barcelony, po powrocie na pewno przyjadę pozytywnie naładowana i może uda mi się pokazać Wam coś nowego! :)

Mój blog został również wyróżniony przez pasjoholiczki za co serdecznie dziękuję! <3 :="" abym="" blog="" br="" czytam="" dalszych="" gdy="" i="" je="" kt="" musia="" na="" nie="" obserwuj="" pozwol="" prawd="" przyzna="" razie="" re="" sobie="" tak="" typowa="" w="" wszystkim="">




Trzymajcie się i do następnego ;)
M.

Brak komentarzy: