29 listopada 2012

ogłoszenia ;)

Dzisiaj szybko i na temat ;)

1:

Ruszam z nowym blogiem :) Tym razem będzie smakowicie i twórczo - życzcie nam powodzenia i wpadajcie często na Stylowego Widelca :)


2:

Weraph ostatnio zaszalała z naszyjnikami... Myślałam, że mój antytalent do szydełka i drutów nie pozwoli mi zrobić czegoś podobnego, ale dzięki CANDY jakie Weronika organizuje jest szansa na wylosowanie młynka, który pomaga zrobić takie szaliko-naszyjniki! :))) Jaram się ;)





3:

Otrzymałam ostatnio od Isavety dwa wyróżnienia za które ślicznie dziękuję! Mam nadzieję dalej rozwijać moją blogowatość ;) zaś Was zapraszam do zapoznania się z tworami Isavety! :)





Ot, taki post z ogłoszeniami parafialnymi mi tu wyszedł ;)

No nic, zapraszam jeszcze raz na Stylowego Widelca! :)
I do następnego!

Brak komentarzy: