6 stycznia 2010

POCZĘSTUJ SIĘ!

Właśnie rozpoczął się kolejny rok życia na tym dziwnym świecie, ostatnio również napisałam swój 100 post - jak nic, pora na moje własne częstowanie cukierasami :)



Co będzie cukierkiem nie powiem...

Mogę jednak zdradzić, że będzie to zestaw przydasiów a także coś, co sama zrobię :) mam więc nadzieję, że w tym "pakiecie" każdy znajdzie coś dla siebie ;)

Liczę też, że uda mi się zajrzeć na kilka blogów których jeszcze nie widziałam dzięki temu, że roześlecie wici i nowe osoby wpadną poczęstować się :)

Macie czas do 16.01. (do oporu ;) ) - losowanie dzień później :)

Trzymajcie się cieplutko!

82 komentarze:

ipsa pisze...

Wszystkiego co najlepsze Ci życzę!!! i piszę się oczywiście:)

Aga pisze...

To ja będę druga! Bardzo mnie ciekawi co też tam będzie w tym candy! Pozdrawiam!

Barbara pisze...

to ja trzecia :) na pewno candy będą smakowite :)

Myosthis pisze...

niespodzianki są jeszcze bardziej kuszące :):):) zgłaszam się :)

boniusia pisze...

pakiet niespodziewajka :) fajnie brzmi ;)

Twórcze Wytwory pisze...

O jak ja lubie niespodzianki!

Kinga pisze...

dołączam do ogonka tych co wyznają zasadę "przydasiów nigdy za wiele" :-)

Kasmatka pisze...

Wszystkiego o czym tylko sobie marzysz- niech spełni się!
A niespodzianki bardzo lubię:)

Florentyna pisze...

Dalszych pięknych rocznic w blogowaniu:-)
I ja staję w kolejce po niespodziankę.
Pozdrawiam.

Gosia pisze...

Składam najserdeczniejsze życzenia i wyrażam chęć poczęstowania się ;-)
Pozdrawiam
springerownia.blogspot.com

Anna pisze...

Gratuluję setki :) A na candy niespodziankę ja też chcę się zapisać, ja też! :)
Anna

kisieltruskawkowy pisze...

Niespodzianki to coś co lubie najbardziej :D

* pisze...

Właśnie mam chętkę na przydasie i Twoje cuda, może mi się poszczęści :)

La Raposa pisze...

Lubię takie słodkie niespodzianki :)
pozdrawiam serdecznie

Weronika pisze...

Zyczenia już pobiegły inną drogą, zatem jedynie zapisuję się na Candy:)

Pozdrawiam,
Weronika

drugi-pingu35 pisze...

To ja również skromnie stane w kolejeczce :D

Zula pisze...

Bardzo lubię niespodzianki! Ustawiam się :)

milqin pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!

ta Magda pisze...

:) chętnie wezmę udział

kiciula pisze...

ja również się zapisuje :)
kiciula.blogspot.com info po prawej

kot&malenstwo pisze...

mrr mrr mrrr

Sto Lat!

Z pozdrowieniami Kot Ztworzonkowy :)

Marzena pisze...

Piszę się i ja z radoscią :D

Dorota pisze...

A jak ja nie mam bloga to nie mogę się w kolejce ustawić? A może? Kocham niespodzianki, a tak niewiele tych miłych mnie spotyka.... Pozdrawiam. Dorota.

Agnieszka De... pisze...

Witam,ustawiam się w kolejce-może kiedyś się uda:)
http://roza-nanud.blogspot.com/

Maggie pisze...

zgłaszam się :)

nannala pisze...

kooocham niespodzianki ;]

Unknown pisze...

Chętnie przygarnę dary:)
http://myszszeczkunia.blox.pl/html

eda pisze...

przecudaśne chetnie sie zaopiekuje skarbami

Unknown pisze...

Jako, że stawiam pierwsze kroki w rękoczynach :) ustawiam się w kolejkę mając nadzieję, że os bedzie dla mnie szczęśliwy i pośle w moje ramiona coś fantastycznego i strasznie przydatnego :)

http://gosi-pragnienia.blog.onet.pl/

mordka pisze...

Wpisuję się u Ciebie i zapraszam do siebie :o)

Nessa pisze...

zapisz i mnie ;)

Z książką w dłoni pisze...

Ja z chęcią skorzystam ;o)

Agata Travelling backpack pisze...

Sto lat z okazji urodzin bloga! :)

Rzecz jasna staję w kolejce po candy.

Joasiunia:) pisze...

I ja i ja i ja!:):):)

Ja też chcę sięzapisać:)

Pozdrawiam Joasia!

http://joasiunia.blogspot.com/

madebyviva pisze...

Ustawiam się w kolejkę po niespodziankowe słodycze :-) Info już u mnie na blogu (w bocznym pasku :-) )

Dusia pisze...

ja tez chce sprobować ;)

Mikko pisze...

I ja życzę wszystkiego najlepszego i czekam na te słodkości :)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Wskakuję w dłuuugą kolejkę :o), a ten kolejny rok w Twoim życiu niech będzie twórczy, roześmiany, dobry w ludzi, spokojny wewnętznie...pozdrawiam.

Ewka pisze...

A ja również bardzo chętnie się zapisuję:) Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

raeszka pisze...

uwielbiam niespodzianki więc chętnie się zapisuję :)

ARIZOONA pisze...

Chętnie przyłączam się do zabawy i grzecznie staję w kolejce :)

Pozdrawiam
Ania
http://arizoona-hobby.blogspot.com/

Gosia pisze...

chętnie wygram niespodziankę
http://papierowamargaretka.blogspot.com/

Bewix - Bea pisze...

i ja i ja jeszcze :-)

Zielona pisze...

Jestem chętna i ja :) Post z informacją o candy właśnie powstaje ;)

barbaratoja pisze...

Niespodzianka i do tego jest to coś zrobionego przez Ciebie, to lubię.

Nataliya pisze...

Lubię niespodzianki:)
Pozdrawiam!

hasior pisze...

Marto, Marto mocno craftowych pomysłów Ci życzę z okazji urodzin i dużo optymizmu na co dzień i wiary w swoje możliwości i twórczego zapału do życia i w ogóle spełnienia takiego ogólnego życiowego :) Ściskam z całych sił!

Dziabka pisze...

Wszystkiego najlepsiejszego!

I zapraszam do siebie!

www.magdalenaart.blogspot.com

mama projekt pisze...

i ja! i ja!
ustawiam się w kolejce i niecierpliwie czekam!

aga pisze...

Lubię niespodzianki, więc na koniec kolejeczki się ustawiam. pozdrawiam aga

Oiran pisze...

Ja bardzo chętnie :)

Enthia pisze...

Uwielbiam niespodzianki :D

TuKara pisze...

Juz zacieram lapki i ustawiam sie w kolejce.Najlepsze zyczenia ,jeszcze raz!!!!!

alicja11 pisze...

Zapisuje się a jakże ,życzę kolejnych rocznic i wielu postów!
http://alicja11.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

też się zapisuję
info na moim nowym blożku już jest
pozdrawiam cieplutko
mmm... nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co tam będzie

renula30 pisze...

Tajemnicza niespodzianka-hmm,pewnie,że się pisze.Pozdrawiam

AP pisze...

Choć w moim komputerze blog nie
króluje ale mój e-mail wypisuje
wara@poczta.foward.pl

Monika Madejek pisze...

Uwielbiam niespodzianki:)
Kochana, wszystkiego naj naj w tym kolejnym roczku. Mnóstwa magii***

Mika pisze...

I ja staje po niespodziankę

Kasia pisze...

To i ja pomogę trochę swojemu szczęściu.
Pozdrawiam gorąco :)

www.cichy-kacik.blogspot.com

misz-masz barbary pisze...

i jak tu się nie zapisać :)
pozdrawiam

Safrin pisze...

To ja tez :)

Koszmarek pisze...

Jako, żem nowa z chęcią się zgłoszę :)

Natalia pisze...

ja też ja też się piszę na bycie wśród losowanych :)

ewetka pisze...

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :), a ponieważ słodycze to wielka pokusa zapisuję się i ja , pozdrawiam

Edzia pisze...

Szczęśliwie sie ałapałam i zapraszam do siebie bo mnie chyba jeszcze nie poznałaś:) pozdro

cranberry pisze...

Ja również się zapisuję - uwielbiam niespodzianki :)

www.cranberry-crafts.blogspo.com

Gagat pisze...

Szpargałki to coś co zawsze sie przyda więc zapisuje sie jak najbardziej...a prezent w postaci własnoręcznej pracy jeszcze bardziej cenny...oby los zechciał uśmiechnąć się do mnie =)

Pozdrawiam ciepło!

Strona internetowa: www.gagat.dbv.pl, zakładka STRONY

Kontakt:
Gagat_ek@o2.pl

Barb Słomińska - Mucia pisze...

niespodzianki to to co lubimy najbardziej :)
http://kyiio.blogspot.com/2010/01/61-wysyp-candy.html

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

ja też się zgłaszam :) pozdrawiam!

a info już zaraz będzie u mnie tu:

http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

może się uda... marzy mi się coś Twojego :) - zrobionego przez Ciebie :)

Unknown pisze...

och takie cudne cukierki że nie sposób się nie skusić!!

a info o candy tutaj :

http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

helksa pisze...

Ja też spróbuję szczęścia :).
Kontakt ewapopek@wp.pl

helksa pisze...

Ja też spróbuję szczęścia :).
Kontakt ewapopek@wp.pl

Unknown pisze...

no dzien wczesniej sie dowiedziec, fuks! info dodaje na bloga, moze ktos jeszcze sie zalapie i zapraszam do siebie:):)

shiraja pisze...

piszę się na niespodziankę !!!
Pozdrawiam cieplutko

http://shiraja.blogspot.com/

AAgAA pisze...

Noooo to i ja ;) POZDRAWIAM

mag pisze...

Czyli jeszcze dziś można sobie stanąc w kolejce? To zajmuje zaszczytne ostatnie miejsce :)

Joanna Matuszczyk pisze...

Jeśli nie jest jeszcze za późno, to i ja chętnie ustawię się w kolejce zamykając ten kolorowy korowód po słodkości:)

mazionta pisze...

ostatnia:)

Anonimowy pisze...

I ja się dopisuję. Powoli łapię bakcyla tworzenia i zbieram siły do sprawdzenia się w blogowaniu.
Karolka

karolciapajak@poczta.onet.pl

martita pisze...

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA UDZIAŁ! :)
WYNIKI JUTRO! :D

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego!!!
Chyba będę ostatnia albo prawie... ;-)

http://zyrafowo.blox.pl/html