18 listopada 2008

angel :)


Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo polubiłam tworzenie witraży... :D A wszystko dzięki Lidii którą poznałam przez craftladies.org :D Stała się moim prywatnym mistrzem witrażów ;) Ma niezwykłe zdolności dydaktyczne i jest bardzo pomocna… Ostatnio wraz z Natką mogłyśmy gościć u Lidii i pobawić się nieco szkłem ;) Ta forma coraz bardziej mnie pociąga, szczególnie gdy mogę obejrzeć jakieś piękne witraże na żywo. Dzięki temu czuję, że rozwijam się twórczo… i cieszę się z tego jak głupia :D

---

You have no idea how much I like creating and making stained glass... :D Everything because tof Lidia who I met thank’s to the site craftladies.org :D She is my private master of glass ;) She’s also a great teacher with amazing didactic talent and plenty of kindness... Couple days ago me and Natka went to Lidias’ house to create something new ;) Stained glass is getting closer to me every time I have a contact with it... so it I can feel that I’m still improving in art... and I’m so happy about that! :)


9 komentarzy:

DeeDee pisze...

Hi Martita!!! THANK YOU so much for visiting my blog and leaving such sweet comments!!! YES, please visit every day if you can...I post something new each day and would love to hear from you!!! I have to say that you art work is FABULOUSLY AMAZING!!! You are such a grand talent!!! WOW....I love the cherry brooch and this angel....do you sell your work?

Anonimowy pisze...

Wow!!! A jak napisze, ze aż mi szczęka z wrażenia opadła to będzie dostateczny dowód na to,że bardzo mi się podoba!? Sama jesteś aniołem!

Anonimowy pisze...

No muszę się podpisać pod postem anonima ;-D jest zabójczo genialny ten Anioł ;-)

Nowalinka pisze...

Piekny anioł...a te jego wzorzyste skrzydła, miodzio! :)

hasior pisze...

Fantastyczny anioł. Zazdroszczę,że masz od kogo uczyć się witrażu, super hobby....Pozdrawiam!

hasior pisze...

Martita dzięki za odwiedziny na moim blogu, zapraszam do nowej zabawy- szczegóły u mnie :)

Mary Duffek pisze...

This is BEAUTIFUL!!!! BEAUTIFUL!!!

Trast-Ascrasi pisze...

Hola Martita!!
Haces unos trabajos muy bonitos y originales,me gustan mucho! Muchas felicidades.
Saludos!!!

parisa pisze...

Thank you for your comments! I'm so happy for them!! And I can't believe you made that stained glass art! You're so great!!!