7 października 2008

gifts

Ostatnio moja mama miała imieniny, prezent dostała spóźniony, ale dostała ;) Zrobiłam dla niej dość sporych rozmiarów wisior – ważkę z użyciem bawolego oka i szklanych koralików. Przypadł jej do gustu ;)

---

A few days ago my mother had a name day, I’ve gave her a present... well, a bit late, but still had ;) I’ve made for her rather big pendant – dragon-fly. Happily she liked it ;)






Skoro już jestem w tematyce podarunków zaprezentuję również cały zestaw który przygotowałam dla Przyjaciela a właściwie dla jego dziewczyny. On natomiast określił kamień ale dał mi pełnię swobody twórczej :) ja z efektu byłam zadowolona, pozwoliłam sobie również opakować prezent i zrobić specjalną kartkę urodzinową… Całość na fotografiach niżej :)

---

By the way of this topic - I want to show you also set I’ve made for my friend (actually for his girlfriend). I had a free hand so here you can see the effects ;)























































4 komentarze:

Cocaine pisze...

Podoba mi się ta ważka :-) Też chce ;-P

martita pisze...

ostatnio mnie na ważki wzięło, więc pewnie jeszcze kilka powstanie ;)

Agnieszka Baran pisze...

Prezent uroczy, ładne połączenie kolorów, z jednej strony stonowane a z drugiej z błyskiem :)

Ważka świetna! Będzie jeszcze więcej ważek? Super! :)

Cocaine pisze...

Ja kcem! ;-D Chociaż jeszcze popatrzeć ;-D :-P

:-*